Simulatorene åpner

Av: Elisa  |  Publisert: 26. oktober 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tirsdag 01.11 åpner svingstudioet med to simulatorer. Begge maskinene kjører den nyeste softwaren til Trackman -det beste systemet på markedet! Bookingen åpner fredag 28.10 kl. 08.00.

PRISER:
Alle medlemmer: 250,-.
Gjest av medlem: 300,- (må bookes av medlemmet)
Klippekort er mulig å kjøpe - 10 klipp for kr. 2000,- (send en e-post til elisa@miklagardgolf.no for bestilling)

ÅPNINGSTIDER:
Tirsdag, torsdag - søndag: 10.00 - 22.00. Siste starttid kan bestilles kl. 21.00
Mandag og onsdag: Stengt for instruksjon og club fitting. (Er det ledig tid for spill slipper vi opp for dette dagen før)

BOOKING:
Book som vanlig i Golfbox. Du kan velge Simulator 1 eller Simulator 2. Alle medlemmer kan booke 7 dager i forveien. Finn den tiden du vil spille og book deg inn. Det er kun mulig å booke for en person. Hvis dere er flere avtales dette spillerne imellom. Vær oppmerksom på at dersom du skal bestille mer enn 1 time, så må du gjenta bestillingen for hver time du ønsker spill.
Partnere på Miklagard Golf kan ta kontakt med Paal – paal@miklagardgolf.no for å booke tid.

BETALING:
Betaling av timen/timene gjøres når man booker tid i Golfbox. Her kan man også betale med Golfmore billett/klippekort,

PRAKTISK:
Parkering for alle er på parkeringsplassen nede, bak rangen (væravhenging) eller foran klubbhuset.
Ved behov for toalett er klubbhuset er åpent fra 10.00 til 22.00. Garderobene holdes stengt.
Svingstudioet er videoovervåket. Hvis noe skulle være galt med simulatoren, ta kontakt med Tom Horley på tlf. 975 31 268.

REGLER FOR SPILL PÅ SIMULATOR:
- Maks 2 spillere pr. Simulator.
- LES REGLENE PÅ VEGGEN NØYE VED ANKOMST!
- Kun de som er registrert for spill på simulatorene (via GolfBox) får oppholde seg inne i svingstudioet. Det er ikke tillatt for "tilskuere" å oppholde seg inne i svingstudioet.
- Spillerne skal kun bruke eget utstyr. Det vil si egne køller, ball og peg. Miklagard har ikke noe utstyr til utlån. Custom fitting køllene skal ikke brukes eller berøres.
- Bord og stoler skal ikke flyttes.
- Ikke opphold deg i lokalene lengre enn strengt tatt nødvendig. Ikke møt opp lenge før du skal spille.
- Spillerne må forlate innendørssenteret før neste gruppe slippes inn. Det betyr at brukere må forlate innendørssenteret senest 5 minutter før hel time.
- Ny gruppe slippes inn presis på hel time.
- SISTEMANN UT MÅ SKRU AV SYSTEMET OG LYS. DØREN MÅ LUKKES ORDENTLIG IGJEN SLIK AT DEN AUTOMATISKE NATTLÅSEN GÅR PÅ.