Nordic League

Av: Roger  |  Publisert: 1. august 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hole In One og uoffisiell banerekord under Nordic League

Forrige uke arrangerte Miklagard Golf Nordic League, Miklagard Open.
156 spillere stilte til start. Det ble tidvis spilt meget god golf, to Hole in One samt uoffisiell banerekord(med ballplassering på fairway).
Markus Wochner med HiO på hull 12, Per Längfors HiO på hull 7 og Bjørn Åkesson med uoffisiell banerekord med en runde på 63. Gratulerer til alle tre med gode prestasjoner!

Kristoffer Max , bildet til høyre, fra The Scandinavian Golf Club i Danmark vant turneringen på respektable 203 slag, -13 under. Jarand Ekeland Arnøy fra Fana GK var lenge med i kampen men måtte til slutt ta til takke med en 2. plass, 3 slag bak Max.
Markus Braadlie, Miklagard Golf, startet med en god runde på 67, dessverre klarte han ikke å følge den opp og endte på en 35. plass, +1.

Vi har under og etter arrangementet fått veldig gode tilbakemeldinger. Spillere, caddier, NGF dommere var veldig fornøyd med baneforhold, tilrettelegging og gjennomføring. Takketakk til Johanna med hennes stab fra SGF.
Og ikke minst en stor takk til Simen Myhre og hans stab med frivillige medlemmer som stiller opp med stor entusiasme og godt humør. Dette viser igjen at Miklagard Golf er klar for større oppgaver hva gjelder å arrangere turneringer.
Stort kudos til dere alle!

Marcus Wochner

Per Längfors