Ny daglig leder

Av: Andreas Thorp  |  Publisert: 21. mars 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Velkommen til Miklagard Golf! Mats starter hos oss 7. mars.

Vi har gleden av å informere om at vår nye daglige leder heter Mats Candinger. Mats er en erfaren leder innenfor golfbransjen. Han kommer fra stillingen som daglig leder (VD/klubbchef) for Saltsjöbadens golfklubb utenfor Stockholm hvor han har vært i ti år, og blant annet ledet en omfattende snuoperasjon. Før Mats ble daglig leder/klubbchef, hadde han en lang karriere som Headpro i flere svenske golfklubber, samt vært ansvarlig for trenerakademiet på World of Golf. Mats er utdannet PGA Pro (Högre tränarutbildning) og har SGF-GAF-PGA, Golfens Klubbsjefsutdanning.

Mats er opptatt av å skape et godt klubbmiljø så vel sportslig som sosialt, og har en involverende lederstil. Han gleder seg til å begynne hos oss, og ser på Miklagards historie og potensiale som en sterk motivasjonsdriver.

Mats begynner hos oss 1. mars 2022.

Vi ønsker Mats velkommen, og lykke til!