Kjære Miklagard medlem

Av: Elisa  |  Publisert: 22. desember 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Daglig leder Mats Candinger søker nye utfordringer utenfor Miklagard.

Det er med blandede følelser vi vil meddele at Miklagards daglige leder Mats Candinger har valgt å søke nye utfordringer utenfor Miklagard.

Mats har jobbet som daglig leder i Miklagard i to år, og har i denne tiden vist sin brede kompetanse, troverdighet og stoisk ro i alle de utfordringer som har blitt kastet på ham i denne tiden. Det har heller ikke manglet på utfordringer i denne tiden, og selv om vi synes det er meget leit for oss og for Miklagard at Mats nå forlater oss så er vi meget takknemlig for den innsatsen han har lagt ned for klubben vår i denne perioden, samtidig som vi er meget glad på hans vegne for at han kan jobbe nærmere sin familie og sine kjære igjen.

Vi ønsker det beste for Mats i hans nye jobb når den tid kommer, og vi vil benytte hans siste tid i Miklagard til en planlegging og kunnskapsoverføring for veien videre.

Styret i Miklagard Golf