Driving rangen åpner!

Av: Andreas Thorp  |  Publisert: 20. april 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi åpner driving rangen førstkommende fredag kl. 12:00. Velkommen!

Vi åpner driving rangen førstkommende fredag kl. 12:00.

I første omgang vil vi ha disse åpningstidene for å sikre at alt fungerer som det skal:
Fredag 22/4: 12.00 - 18.00

Lørdag 23/4 og søndag 24/4: 10.00 - 16.00

Fra og med mandag vil rangen være åpen som normalt fra 09.00. Dette for å kunne plukke manuelt på morgenen da vi har sådd en del områder ute på rangen.

For å få ut baller på rangen bruker vi samme system som i fjor, GolfMore. Denne appen lastes ned i App store eller Google play.

Vi anbefaler at alle bruker denne. Der kan man kjøpe baller og "ballpakker". Det eneste du trenger å gjøre er å logge deg inn i GolfBox når du åpner appen.

Hvis du ikke har mulighet til det kan det betales med kort eller Vipps på ballautomaten og det kan fremdeles kjøpes ballkort og koder i golfshopen.

- Alle TOTAL medlemmer har i sitt medlemskap 100 bøtter a 60 baller inkludert. Dette ligger klart i GolfMore appen før vi åpner rangen.
- Alle bedriftspartnere tar ut baller ved å hente bedriftens ballkort i golfshopen.
- Basis, Ungdom, Junior og Start medlemmer kan bruke appen for kjøp av baller, betale direkte på ballmaskinen eller i shopen.

Priser ballpakker for medlemmer:
10 bøtter - 10% rabatt
20 bøtter - 15% rabatt
50 bøtter - 20% rabatt

- Parkering skjer på de3n vanlige parkeringsplassen. Det er ikke mulig å parkere bak rangen. eller foran klubbhuset.

Velkommen til en ny golf-sesong på Miklagard!