Kjære medlemmer

Av: Elisa  |  Publisert: 29. mars 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

En ny golfsesong nærmer seg selv om været og temperaturen gjør sitt beste for å trekke ut vinteren.

I klubben jobber vi nå med å legge til rette for den kommende sesongen, både på banen og i administrasjonen.

Før sesongen

Vi har plass til flere medlemmer og markedsføringskampanjene våre er i full gang i sosiale medier. Den beste markedsføringen er imidlertid fornøyde medlemmer, så har du venner og bekjente som kan være interessert, fortell dem gjerne om medlemskap i Miklagard.

Nye bookingmuligheter, hvor både medlemmer og gjester kan booke lenger på forhånd, håper vi vil bli satt pris på og gi flere god tilgjengelighet til spilletider. Vi tar sikte på å åpne bookingen for sesongen etter midten av april da også konkurranseprogrammet skal være klart.

I butikken endrer vi nå kassa- og lagerstyringssystem, bedre tilpasset golfdriften. Så snart systemet er på plass vil vi bygge lojalitetsprogrammet for medlemskjøp i klubben og kommunisere hva som gjelder for de ulike medlemskategoriene.

Komiteer og frivillig arbeid

Vi jobber videre med våre stikkord: kvalitet-tilgjengelighet-trivsel og for å gjøre det på best mulig måte trenger vi engasjerte medlemmer som ønsker å bidra i utvalg.

På ønskelisten for 2023 står følgende:
- Turneringskomité
 som har ansvar for klubbkonkurranser og som kan samle funksjonærer til større arrangementer. I 2023 arrangerer vi Wright Invitational, en veldedighetsturnering til fordel for organdonasjon, hvor Viktor Hovland deltar, samt en konkurranse i Nordic League. Her trenger vi mange medlemmer som ønsker å delta som funksjonærer.

- Juniorkomité
 som støtter juniorvirksomheten og trenerteamet rundt trening og konkurranser med mål om å skape et godt treningsmiljø der barn og unge kan trives og utvikle seg.

– Trivselskomité
 som arrangerer aktiviteter på klubben hvor medlemmer og gjester kan møtes og kose seg, både sammen med turneringskomiteen, men også sosiale aktiviteter som ikke må kombineres med turneringer.

– Serviceteamet
 som hjelper spillere med å sette opp og sørger for god flyt og en hyggelig golfopplevelse på banen.

Er du interessert i å hjelpe? Ikke nøl med å ta kontakt med mats@miklagardgolf.no. Flere medlemmer har allerede meldt interesse via medlemsundersøkelsen og du vil bli kontaktet innen kort tid.

Trackman Range

Som første klubb i Oslo-området vil vi i 2023 kunne tilby trening på et nytt nivå. Med Trackman Range kan du, uansett hvor du står på driving range, bruke Trackman i treningen. På lavere nivå vil vi installere skjermer og andre steder brukes mobiltelefoner eller iPads. Les mer om Trackman Range her: https://www.trackman.com/golf/range/the-experience

Foreløpig skjer montering uke 16, men dette forutsetter at vi kan grave kabelkanaler og annet som kreves for installasjonen. Når installasjonen er fullført, vil vi arrangere en stor åpning av vår nye Trackman-serie hvor medlemmer og gjester inviteres til å prøvekjøre opplevelsen.